logo m text - kompakt

Nyheter från hemsidan

Följande nyheter har publicerats senaste veckan på föreningens hemsida. Detta brev kommer ut till dig som valt att prenumerera på nyheterna, på torsdagar vid 16-tiden (förutsatt att det finns något nytt.)
Vill du publicera något, säg till eller engagera dig i föreningen.

Höstloppis i EkHAGSstugan LÖRDAG 3 OKTOBER, KL 12-16

Kategorier: Ekhagsstugan

Loppisen anordnas av Josefin de Laval, Ulrika Haeggart och Lina lynx Eklund i samarbete med Föreningen Ekhagen. Vill du skriva upp dig för ett bord eller har frågor kontakta Ulrika Haeggarth via mail ulrika.haggarth@gmail.com Annons i Facebookgruppen Ekhagsbyn:

Skrivet av: Marianne Melin Åström

Ny infart till bergianska och Torphagen

Kategorier: Ekhagsstugan, Evenemang, Landskapsgruppen, Nyheter

Föreningen Ekhagen anordnade igår 24 september 2020 två träffar med information om den nya planskilda infarten till Bergianska och om vad som händer i Torphagen. Nya infarten till Bergianska Två representanter från SL informerade en intresserad grupp om hur överfarten vid bommarna stängs ( planerat klart 2022) och ersätts av en vägport ( se bif planskiss). Den ansluts från Ekhagsrondellen …

Skrivet av: Marianne Melin Åström