Föreningen Ekhagen

Föreningen Ekhagen bildades 1943. Vi är en intresseförening som arbetar för att vårt område ska vara en levande och trivsam stadsdel.

Medlem kan de som bor i Ekhagen med omnejd (dvs. i Ekhagen och på Docentbacken) vara och det blir du genom att betala in för enpersonshushåll 125 kr eller för familjehushåll 200 via Internet: Bankgiro 5328-8593. Glöm inte ange avsändare och gärna epostadress, så du får föreningens utskick! Du kan också betala via swish på nummer 123 545 72 05. Ange även då namn och epost.

Idéer och förslag på vad vi ska göra vill vi gärna ha. Ring, mejla eller prata med någon i styrelsen. I stugan finns goda möjligheter att dra i gång alltifrån pingisträningar till teaterkurser och barndans. Tillsammans gör vi Ekhagsstugan till områdets naturliga mötesplats.

Föreningen…
…ordnar evenemang och aktiviteter.
…bevakar framtidsfrågor av vikt för området – barnomsorg, trafik, miljö.
…hyr ut Ekhagsstugan för fester och andra evenemang. Medlemmar har rabatt. Kontakta vår bokning vid intresse.

Föreningens stadgar kan du läsa här–>.